با ارائه فاکتور رسمی

ارسال تمامی محصولات به نمایندگی رسمی اپل

تمامی محصولات اپل را پشتیبانی می کنیم

لپ تاپ استوک
کدام محصولات را قبول می کنیم ؟

آیفون (iPhone)

سری گوشی‌های هوشمند اپل

لپ تاپ استوک
کدام محصولات را قبول می کنیم ؟

آیپد (iPad)

تبلت‌های با اندازه‌ها و ویژگی‌های مختلف

لپ تاپ استوک
کدام محصولات را قبول می کنیم ؟

مک (Mac)

شامل مک‌بوک ایر، مک‌بوک پرو، مک‌مینی، آی‌مک، و مک پرو

لپ تاپ استوک
کدام محصولات را قبول می کنیم ؟

اپل واچ (Apple Watch)

ساعت‌های هوشمند با ویژگی‌های مختلف سلامتی و ارتباطی

لپ تاپ استوک
کدام محصولات را قبول می کنیم ؟

اپل تی‌وی (Apple TV)

دستگاه‌های استریم ویدیو و سرویس‌های مربوط به آن

لپ تاپ استوک
کدام محصولات را قبول می کنیم ؟

ایرپادز (AirPods)

هدفون‌های بی‌سیم اپل شامل ایرپادز، ایرپادز پرو، و ایرپادز مکس

لپ تاپ استوک
کدام محصولات را قبول می کنیم ؟

هوم‌پاد (HomePod)

اسپیکرهای هوشمند خانگی

راهنمای کامل گارانتی محصولات اپل: آنچه هر مصرف‌کننده باید بداند⭐

در دنیای دیجیتال امروز، محصولات اپل از جمله محبوب‌ترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های الکترونیکی محسوب می‌شوند. با این حال، درک جزئیات گارانتی این محصولات برای بسیاری از مصرف‌کنندگان یک چالش است. این مقاله به شما کمک می‌کند تا با جزئیات گارانتی محصولات اپل آشنا شوید و از حقوق خود به عنوان مصرف‌کننده آگاه شوید.

معرفی گارانتی اپل

گارانتی استاندارد اپل، به نام AppleCare، برای تمامی محصولات اپل از جمله iPhone، iPad، Mac، و Apple Watch ارائه می‌شود. این گارانتی معمولاً شامل پوشش یک ساله برای تعمیرات سخت‌افزاری و ۹۰ روز پشتیبانی فنی رایگان است.

پوشش گارانتی

گارانتی اپل شامل تعمیر یا تعویض محصولاتی است که دچار نقص سخت‌افزاری شوند. این شامل خرابی‌هایی می‌شود که در اثر تولید و یا مواد بکار رفته در محصول به وجود آمده باشد. توجه داشته باشید که خسارات ناشی از سهل‌انگاری، سوء استفاده، حوادث یا تغییرات غیرمجاز پوشش داده نمی‌شوند.

افزایش پوشش با AppleCare+

برای گسترش پوشش گارانتی، مصرف‌کنندگان می‌توانند AppleCare+ را خریداری کنند. این سرویس پوشش گارانتی را تا دو سال یا بیشتر افزایش می‌دهد و شامل پوشش خسارات ناشی از تصادفات، مانند صفحه نمایش شکسته یا آسیب‌های ناشی از آب می‌شود.

چگونگی ادعای گارانتی

برای استفاده از گارانتی، مشتریان باید محصول خود را به یک فروشگاه اپل یا یک مرکز خدمات مجاز اپل برده و یا با پشتیبانی آنلاین تماس بگیرند. مهم است که قبل از مراجعه، شماره سریال دستگاه را یادداشت کنید و اطلاعات خرید را در دسترس داشته باشید.

نکات کلیدی برای مصرف‌کنندگان

  • همیشه اطلاعات خرید را نگه دارید.
  • در صورت وجود مشکل، سریعاً اقدام کنید.
  • مراقب باشید که محصولات خود را در معرض خطراتی مانند ضربه یا آب قرار ندهید.
هر آنچه باید درباره شرایط گارانتی ایرپادهای اپل بدانید ⭐

اگر به تازگی یک جفت ایرپاد از اپل خریداری کرده‌اید یا قصد خرید دارید، اطلاع از شرایط گارانتی آن‌ها اهمیت زیادی دارد. این مقاله به شما کمک می‌کند تا با جزئیات گارانتی ایرپادها آشنا شوید و از حقوق خود به عنوان مصرف‌کننده آگاه شوید.

گارانتی استاندارد ایرپادهای اپل

گارانتی استاندارد ایرپادها، مشابه با سایر محصولات اپل، شامل یک سال پوشش برای تعمیرات سخت‌افزاری و ۹۰ روز پشتیبانی فنی رایگان است. این گارانتی خرابی‌های ناشی از مشکلات ساخت یا مواد اولیه را پوشش می‌دهد.

مواردی که گارانتی شامل آن‌ها نمی‌شود

گارانتی ایرپادها شامل خسارات ناشی از سهل‌انگاری، استفاده نادرست، تصادفات، اصلاحات یا تغییرات غیرمجاز و آسیب‌های ناشی از مایعات نمی‌شود. بنابراین، مراقبت از ایرپادهای خود برای جلوگیری از چنین مواردی ضروری است.

گسترش پوشش با AppleCare+

برای افزایش مدت و محدوده پوشش گارانتی، خریداران می‌توانند AppleCare+ برای ایرپادها را تهیه کنند. این سرویس شامل پوشش دو ساله تعمیرات و تعویض دستگاه، همچنین پوشش خسارات ناشی از تصادفات (با پرداخت هزینه اضافی برای هر مورد) می‌شود.

چگونگی ادعای گارانتی

برای استفاده از گارانتی ایرپادها، شما می‌توانید به یک فروشگاه اپل یا یک مرکز خدمات مجاز اپل مراجعه کنید. همچنین امکان برقراری ارتباط با پشتیبانی آنلاین اپل نیز وجود دارد. حفظ اطلاعات خرید و شماره سریال دستگاه برای این فرآیند حیاتی است.

نکات مهم برای مصرف‌کنندگان

  • همیشه فاکتور خرید و جعبه اصلی محصول را نگه دارید.
  • در صورت بروز مشکل، به سرعت اقدام کنید.
  • از نگهداری ایرپادها در محیط‌های مرطوب و آسیب‌رسان خودداری کنید.